זקנים ואריכות חיים

הכל על זקנים ואריכות חיים

פוסטים על זקנים ואריכות חיים

שיעורים לחיים שלמדתי מבן 106: פוסט פרידה מצעיר נצחי (כמעט)

ג'וליו המקסים כבש את לבי מהפגישה הראשונה שלנו ובכל ביקור בסרדיניה ביקשתי להיפגש עם האיש האהוב הזה שמילא אותי בשמחה ואופטימיות בכל פעם מחדש.
השבוע הוא הלך לעולמו, כמעט בן 106 ומלבד משפחה גדולה ומאות אוהבים האיש היקר הזה הותיר אחריו כמה דברים חשובים שלימדו אותי על החיים:

קרא עוד »

כוחה של אהבה – סודות לאריכות חיים בסרדיניה (פרק 1 בסדרה)

בניגוד לרוב העולם אשר "שייך לצעירים" – באי סרדיניה הקשישים הם הכוכבים האמיתיים! לא במקרה רבים מהתושבים חולפים על פני גיל מאה בקלילות מעוררת התפעלות ובבריאות יוצאת דופן. כנסו וגלו את הסודות לחיים ארוכים ובריאים של מאריכי החיים בסרדיניה.

קרא עוד »

שיעורים חשוב לחיים שלימדו אותי קשישים מופלאים והבטחות לשנה החדשה

בהרצאה החדשה שלי "למי קראתם זקנים?!" אני מביאה את סיפוריהם של 6 קשישים מופלאים. כל אחד מהם מלמד אותנו שיעור חשוב לחיים, שאם ננסה ליישם אותו בעצמנו, נוכל להפוך את חיינו לטובים, בריאים ונעימים יותר. אז לקראת השנה החדשה, הנה מספר הבטחות לעצמי.

קרא עוד »

מעשים קטנים של חסד שפותחים את הלב

בכל פעם אני נפעמת מחדש כאשר אני נתקלת במעשים קטנים של חסד, מלאי אהבה וחמלה אנושית, שממחישים לי את החיבור האוניברסלי בינינו כבני אדם, שחוצה יבשות וגבולות, תרבויות ושפה.

קרא עוד »

המתנה של הטבע – סודות לאריכות חיים בסרדיניה (פרק 2 בסדרה)

ישנם מפגשים בחיים שמחממים את הלב ונשארים צרובים זמן רב אחרי שהם מסתיימים. אחד מהם היה עם בני משפחת מליס בסרדיניה, שמלבד העובדה שהם שיאני גינס באריכות חיים – הם עוטפים אותך בחום ואהבה שרק גורמים לך לרצות להישאר בסביבתם לתמיד.

קרא עוד »

לעולם לא מאוחר מדי להתחיל – גם לא בגיל 93…

זו שעת צהרים ואנחנו יושבות יחד, זו לצד זו על ספסל בכפר הקטן ביישה למרגלות הר השלג דרקון הירקן במחוז ליגיאנג אשר בחבל יונאן בסין. היא משבט הנאשי ואני משבט חבשוש, ובינינו מפרידות בדיוק 50 שנה. אבל למרות הבדלי השפה והתרבות, אנחנו מצליחות לתקשר ללא מילים ויש בינינו חיבור מלא הבנה ובעיקר חיבה רבה.

קרא עוד »

להישאר צעיר לנצח – הסוד של ג'וליו…

"את מוכרחה לפגוש את ג'וליו שלנו" כך אמרו לי חבריי בסרדיניה, כאשר ביקשתי להכיר מקרוב קשישים בני מאה ומעלה, צעירים ברוחם ובריאים בגופם, על מנת לגלות את הסודות לאריכות חייהם. ואכן לא התאכזבתי מהמפגש עם הצעיר ברוחו, שהראה לי שהוא ממש לא סופר את הגיל!

קרא עוד »

סרטונים מזקנים ואריכות חיים

צילומים מזקנים ואריכות חיים